Sponsorointisopimus Citymarket

Turun Pyrkivä  ja Turun alueen (Länsikeskus, Kupittaa, Skanssi ja Ravattula) Citymarketit ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jossa Citymarketit hyvittävät Pyrkivälle kaikista pelaajien perheiden sekä muiden taustajoukkojen ja kannattajien päivittäistavarakaupan ostokertymästä määrätyn prosentin suuruisen summan.

Ostokertymä lasketaan K-plussakorttitietojen perusteella ja jokainen voi käydä aktivoimassa oman K-Plussakorttinsa netin kautta. Yhden perheenjäsenen ilmoittautuminen riittää, talouden kaikilla K-Plussa-korteilla tehdyt ostot huomioidaan ostokertymää laskettaessa.

Ilmoittautuminen ei millään tavalla vähennä asiakkaiden normaaleja omia K-Plussa-etuja.

Ilmoittautuminen sponsoroijaksi tapahtuu netin kautta seuraavasti:

- mene nettisivulle https://www.plussa.com/sponsorointi/

- kirjoita sponsorointitunnuksen kohdalle Turun Pyrkivän Naisten sponsorointitunnus SP0034 ja klikkaa tallenna, jonka jälkeen ostoksistasi alkaa kertymään Pyrkivälle sponsorirahaa